Sposobów na zwiększenie sprzedaży jest mnóstwo. Dzisiaj jeden z tipów, bardziej marketingowy. Zauważyłem, że jest rzadko wykorzystywany przez sklepy, a jak pokazują badania jest skuteczny.
🤔 Postaram się odpowiedzieć na pytanie czy jako właściciel sklepu warto przemyśleć wdrożenie subskrypcji na wysyłkę tak jak robi to Allegro Smart.
Co otrzymasz w ramach konta pro?
🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl
Masz już dostęp? Zaloguj się.
🧠 Badanie
Według badań wdrożenie subskrypcji na darmową wysyłkę może znacząco podnieść konwersję. Sprzedawca kosmetyków zwiększył sprzedaż z 12 USD do 39 USD.
Z kolei klienci subskrybujący usługi wysyłkowe:
- Częściej dokonują zakupów pod wpływem impulsu.
- Kupują coraz więcej z czasem.
- Rozszerzają swoje zakupy na szerszy asortyment produktów.
🔬 W badaniu przeanalizowano również około 175 000 zamówień dużego sprzedawcy detalicznego B2C i odkryto:
- Klienci z subskrypcją złożyli o 17% więcej zamówień w ciągu pierwszych 6 miesięcy.
Badanie:
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/00222429231158116
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/00222437221080163
💡 Dlaczego to działa?
➡️ Subskrypcje na wysyłkę mogą zachęcać klientów do zwiększania wartości swoich koszyków, aby skorzystać z darmowej dostawy, co może pozytywnie wpłynąć na przychody.
➡️ Wprowadzenie subskrypcji na wysyłkę może pomóc w wyróżnieniu się na tle konkurencji, zwłaszcza jeśli inni sprzedawcy nie oferują takiej opcji.
Czytaj poprzedni
Kolejność cen w tabeli cenowej. Niższa z lewej czy prawej strony?
Czytaj kolejny