Sposobów na zwiększenie sprzedaży jest mnóstwo. Dzisiaj jeden z tipów, bardziej marketingowy. Zauważyłem, że jest rzadko wykorzystywany przez sklepy, a jak pokazują badania jest skuteczny.

🤔 Postaram się odpowiedzieć na pytanie czy jako właściciel sklepu warto przemyśleć wdrożenie subskrypcji na wysyłkę tak jak robi to Allegro Smart.

💪
Zostań członkiem PRO i osiągnij wyższe konwersje.

Co otrzymasz w ramach konta pro?

🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl

🔒 Kupuję dostęp za 240 zł/rok 🔒

Masz już dostęp? Zaloguj się.

🧠 Badanie

Według badań wdrożenie subskrypcji na darmową wysyłkę może znacząco podnieść konwersję. Sprzedawca kosmetyków zwiększył sprzedaż z 12 USD do 39 USD.

Z kolei klienci subskrybujący usługi wysyłkowe:

  • Częściej dokonują zakupów pod wpływem impulsu.
  • Kupują coraz więcej z czasem.
  • Rozszerzają swoje zakupy na szerszy asortyment produktów.

🔬 W badaniu przeanalizowano również około 175 000 zamówień dużego sprzedawcy detalicznego B2C i odkryto:

  • Klienci z subskrypcją złożyli o 17% więcej zamówień w ciągu pierwszych 6 miesięcy.

Badanie:
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/00222429231158116

https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/00222437221080163

💡 Dlaczego to działa?

➡️ Subskrypcje na wysyłkę mogą zachęcać klientów do zwiększania wartości swoich koszyków, aby skorzystać z darmowej dostawy, co może pozytywnie wpłynąć na przychody.

➡️ Wprowadzenie subskrypcji na wysyłkę może pomóc w wyróżnieniu się na tle konkurencji, zwłaszcza jeśli inni sprzedawcy nie oferują takiej opcji.