Pokazywanie ikon bramek płatności czy loga kuriera to sprawdzony pomysł. Ułatwia użytkownikom szybkie zidentyfikowanie dostępnych opcji, buduje zaufanie przez wizualne potwierdzenie znanych marek minimalizując niezdecydowanie.
O ile zastosowanie ikon na stronie płatności wydaje się racjonalne, tak te same ikony na stronie produktu już nie są tak oczywiste.
Co otrzymasz w ramach konta pro?
🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl
Masz już dostęp? Zaloguj się.
👉 Moment płatności – z ikonami czy bez?
Wizualne wyróżnienie tych opcji sprawia, że cały proces jest bardziej intuicyjny i przyjazny dla użytkownika niż w przypadku samego tekstu.
Jeśli chcesz zobaczyć jak zrobić to dobrze, odwiedź stronę zamówienia w sklepie https://www.housebrand.com/pl/…
👉 A co z ikonami na stronie produktu?
Według badań VWO dodanie logo firm płatności na stronie produktu pod przyciskiem “Dodaj do koszyka” spowodowało:
• Wzrost liczby kliknięć „Dodaj do koszyka” o 82%.
• Wzrost przejścia na stronę kasy o 32%.
• Wzrost zaangażowania na stronie sklepu o 2%.
Badanie:
https://vwo.com/success-storie…
Czytaj poprzedni
Tabele cenowe – przycisk CTA na górze czy na dole tabeli?🚀
Czytaj kolejny