Czy dodanie przyklejonego paska z filtrami na stronie kategorii jest warte rozważenia, zwłaszcza? Czy tym sposobem poprawisz nawigację i ułatwisz użytkownikom znalezienie interesujących ich produktów. 

🧐 Testy A/B przeprowadzone w tym temacie pokazują, że…

💪
Zostań członkiem PRO i osiągnij wyższe konwersje.

Co otrzymasz w ramach konta pro?

🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl

🔒 Kupuję dostęp za 240 zł/rok 🔒

Masz już dostęp? Zaloguj się.

🧠Badanie

…może to zwiększyć współczynnik klikalności.

Badanie przeprowadzone przez sklep Eastpak, znany z oferowania akcesoriów podróżnych, takich jak plecaki i walizki, wykazało istotne wyniki dotyczące interakcji użytkowników z paskiem filtrów na stronach produktów. Na początku zaledwie 5% użytkowników mobilnych korzystało z paska filtrów.

🏆 Po wprowadzeniu zmian, które przetestowano w ramach badania, interakcja z filtrami wzrosła o 106% w porównaniu do grupy kontrolnej. W ujęciu biznesowym zaobserwowano również wzrost współczynnika klikalności o 7%.

Badanie:
https://vwo.com/success-stories/eastpak

👉Dlaczego to działa?

➡️ Przyklejony pasek z filtrami ułatwia użytkownikom nawigację po stronie i szybkie zawężenie wyników, co prowadzi do wyższych wskaźników konwersji.

➡️ Przyklejony pasek filtrów pozostaje widoczny podczas przewijania strony, co eliminuje konieczność ciągłego przewijania w górę, aby zmienić filtry. W efekcie użytkownicy są bardziej skłonni do eksperymentowania z różnymi opcjami filtrów, co może zwiększyć ich zaangażowanie i satysfakcję.

💡 Możesz przykleić filtry lub kategorie. Dzięki temu, kiedy przeglądasz szeroki asortyment, możesz łatwo zawęzić swoje wyszukiwanie, korzystając z przyklejonego filtra.

Przykład zobaczysz na:
https://www.nike.com/pl/w/mezczyzni-buty-nik1zy7ok