Czat na żywo zapewnia natychmiastowe odpowiedzi na pytania klientów, co jest kluczowe w procesie podejmowania decyzji.
🧐A jak jest z konwersją?
Co otrzymasz w ramach konta pro?
🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl
Masz już dostęp? Zaloguj się.
🧠Badanie
➡️ Według badań Forrester Research, 44% klientów online uważa, że możliwość zadania pytania na żywo jest jedną z najważniejszych funkcji strony internetowej. Dodatkowo, 57% klientów opuszcza stronę, jeśli nie otrzymają szybkiej odpowiedzi.
➡️ Z kolei firma EZ Texting zanotowała 31% wzrost rejestracji po wdrożeniu widgetu czatu na żywo.
➡️ Podobnie, badanie firmy ApexChat wykazało, że czat na żywo może zwiększyć liczbę leadów online o średnio 40%
➡️ Natomiast firma Sam’s Furniture generuje około 50 000 dolarów miesięcznej sprzedaży dzięki live chatowi.
➡️ Firma Blue Soda Promo twierdzi, że 60% ich sesji czatu na żywo kończy się sprzedażą, z średnią wartością zamówienia wynoszącą 700 dolarów.
➡️ Firma Virgin Atlantic odkryła, że widget czatu może obsłużyć pracę 15 pracowników zajmujących się e-mailami i telefonami, co znacząco obniża koszty obsługi klienta.
Badania:
https://neilpatel.com/blog/how-live-chat-can-maximize-conversions
https://monsterspost.com/live-chat-boosts-conversion-rate-case-study
https://neilpatel.com/blog/live-chat
👉Dlaczego to działa?
➡️ Chat na żywo pozwala klientom na szybkie rozwiązywanie problemów. To prowadzi do wyższej satysfakcji i większej skłonności do ponownych wizyt i zakupów.
Czytaj poprzedni
Czy warto powtarzać przycisk akcji na stronie?
Czytaj kolejny