Sekcja hero to miejsce, w którym przede wszystkim powinien znaleźć się dobry nagłówek oraz krótki opis wyjaśniający produkt. Do tego warto dodać element wizualny oraz oczywiście element akcji jak przycisk czy formularz.

Trzeba w tym wszystkim zachować umiar i nie stworzyć bałaganu. 

🧐 Dlatego warto zadać sobie pytanie czy umieszczenie opinii w sekcji hero zwiększa zaangażowanie i wskaźniki konwersji? 

💪
Zostań członkiem PRO i osiągnij wyższe konwersje.

Co otrzymasz w ramach konta pro?

🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl

🔒 Kupuję dostęp za 240 zł/rok 🔒

Masz już dostęp? Zaloguj się.

🧠Badanie

Oto wnioski oparte o wykonany test A/B przez Simona Hoiberg twórcę narzędzia SenjaHQ, gdzie testowano sekcję hero z dowodem społecznym i bez niego.

W alternatywnej wersji nad przyciskiem CTA został dodany dowód społeczny w postaci gwiazdek oraz średniej ocen klientów 

🏆 Wynik?

Liczba kliknięć wezwania do działania „Rozpocznij” wzrosła z 9,1% do 16%, co stanowi ogromny wzrost o 76%.

Należy tutaj zaznaczyć, że zmierzono kliknięcie, a nie konwersje w postaci zamówień.

Badanie:
https://twitter.com/helloitsolly/status/1770135057899954435

🧠Badanie 2

Inne badanie przeprowadziła firmy Etsy. Tym razem w alternatywnej wersji wyróżnili gwiazdki ze średnią punktacją i liczbą recenzji sklepu i umieścili tę informację w górnym prawym rogu głównej nawigacji.

Jak się okazało konwersje (sprzedaż) wzrosła w sklepie o 8%!

Można powiedzieć, że to mały detal, a mimo to % wzrostu jest znaczny.

Badanie:
https://www.abtestcases.com/testcases/changing-a-review-logo-in-the-header-with-score-8-5-to-another-with-score-9-5

👉Dlaczego tak się dzieje?

➡️ Opinie mogą szybko zbudować wiarygodność i zaufanie. Klienci widząc pozytywne opinie innych użytkowników już na wstępie, mogą być bardziej pewni co do jakości produktu.