Dell na swojej stronie zamówienia produktu chciał wycisnąć jak najwięcej. Dlatego jednym z wielu testów była zmiana nagłówka formularza rejestracji klienta.
- Pierwotnie nagłówek brzmiał:
“Nie masz konta?”.
- Zmieniono na nieco neutralną nazwę:
“Nowy klient”.
🧐 Czy była to dobra decyzja i co pokazały testy A/B?
Co otrzymasz w ramach konta pro?
🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl
Masz już dostęp? Zaloguj się.
🧠Badanie
Trudno wskazać zwycięzcę. Zmieniona wersja dała takie wyniki:
- +3% Konwersja
- -4% płatności gościnne
![](https://pewnestrategie.pl/wp-content/uploads/2024/09/nie-masz-konta-958x1024.jpg)
👉Nie masz konta?
➡️ Ten nagłówek może skłaniać użytkowników, którzy nie mają jeszcze konta, do podjęcia działania. Jest bardziej bezpośredni i wskazuje na brakujący element, co może motywować do rejestracji.
➡️ Może jednak sprawiać wrażenie lekkiej presji, sugerując, że konto jest czymś, co użytkownik powinien już mieć.
👉Nowy klient
➡️ Ten nagłówek jest bardziej neutralny i przyjazny. Może przyciągać osoby, które są nowe na stronie, dając im poczucie bycia mile widzianym. Sugeruje, że rejestracja jest naturalnym pierwszym krokiem dla nowych użytkowników.
➡️ Może jednak być mniej skuteczny w konwersji użytkowników, którzy nie czują, że są nowymi klientami lub nie identyfikują się jako tacy.
Czytaj poprzedni
Paginacja czy nieskończone przewijanie – jak wpływa na konwersję?
Czytaj kolejny