Długie bloki tekstowe – nikt ich nie lubi. Utrudniają czytanie i zrozumienie tekstu.
Dużo mówi się by teksty, zwłaszcza opisy produktów były zorganizowane, przejrzyste i łatwe do przyswojenia.
🧐 Ale czy takie opisy produktów mają pozytywny wpływ na decyzje zakupowe klientów?
Co otrzymasz w ramach konta pro?
🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl
Masz już dostęp? Zaloguj się.
🧠Badanie
Jeden z testów przeprowadzonych w firmie Joseram która Sprzedaje wegańską, wegetariańską i hipoalergiczną karmę dla psów, kotów, pokazał wyraźny wzrost konwersji po ulepszeniu opisy produktu. 🏆
W testowanej wersji postanowiono w opisie produktu dodać punktory, pogrubienia oraz wyróżnienie ważnych fragmentów za pomocą kolorów. Celem było zwiększenie czytelności opisu produktu.
Badanie:
https://vwo.com/success-stories/josera/
👉Dlaczego to działa?
➡️ Większość użytkowników nie czyta całych opisów, lecz je skanuje. Punkty, nagłówki, i inne elementy strukturalne pozwalają na szybkie przyswojenie najważniejszych informacji.
➡️ Punkty mogą lepiej uwidocznić kluczowe cechy produktu, co może prowadzić do lepszego zrozumienia oferty przez klienta.
Czytaj poprzedni
Formularz w sekcji hero – w pionie czy poziomie?
Czytaj kolejny