Wybór między umieszczeniem obok siebie dwóch przycisków pierwszorzędnych a przyciskami pierwszorzędnym i drugorzędnym jest istotny dla efektywności konwersji na stronie docelowej.

🧐Co mówią badania?

💪
Zostań członkiem PRO i osiągnij wyższe konwersje.

Co otrzymasz w ramach konta pro?

🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl

🔒 Kupuję dostęp za 240 zł/rok 🔒

Masz już dostęp? Zaloguj się.

🧠Badanie

SelectHub to internetowa firma badawcza, która zleciła firmie VWO przeprowadzenie testów z zakresu wyglądu przycisków akcji.

Test trwał 4 tygodnie. W alternatywnej wersji zmieniono wygląd przycisków na pierwszorzędny oraz drugorzędny. Trzeba też zaznaczyć, że wdrożone dodatkowy tekst jak korzyści czy menu.

🏅Wyniki pokazały 13,47% wzrost sprzedaży w wersji gdzie był jeden przycisk pierwszorzędny i przycisk drugorzędny.

Badanie:
https://vwo.com/success-stories/selecthub

👉Dlaczego to działa?

➡️ Kiedy dwa przyciski są pierwszorzędne, użytkownicy widzą dwie równe opcje, jako równie ważne, co może utrudniać wybór i rozpraszać.

➡️Obecność wielu przycisków pierwszorzędnych może obniżyć skuteczność głównego wezwania do działania, jeśli nie zostanie odpowiednio wyróżnione.

➡️Jeden przycisk główny zmniejsza liczbę opcji, co może ułatwić użytkownikom podjęcie decyzji, jeśli są jasno określone priorytety.