Wybór między liczbą mnogą a pojedynczą na etykiecie przycisku (CTA) może znacząco wpłynąć na jego skuteczność.

🧐 Chociaż nie ma jednej, uniwersalnej odpowiedzi, istnieją pewne badania i testy A/B, które rzucają światło na to, jak różne formy CTA wpływają na konwersję.

💪
Zostań członkiem PRO i osiągnij wyższe konwersje.

Co otrzymasz w ramach konta pro?

🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl

🔒 Kupuję dostęp za 240 zł/rok 🔒

Masz już dostęp? Zaloguj się.

🧠Badanie

W odpowiedzi pomoże nam test, który zlecił teatr Aarhus, a celem było  zwiększenie sprzedaży biletów na stronie rezerwacji.

Test był bardzo prosty. Zmieniono etykietę przycisku z “Kup bilet” na “Kup bilety”.

  • 🏆I teraz najlepsze! Zmiana spowodowała poprawę sprzedaży o 20%!

Badanie:
https://vwo.com/success-stories/arhus-theater

👉Dlaczego to zadziałało?

➡️ Wynika to prawdopodobnie z faktu, że bilety do kina, teatru lub wycieczki, często kupujemy po kilka sztuk. Większość osób chodzi z kimś na tego typu seanse. Etykieta w liczbie mnogiej sugeruje, że od razu można kupić kilka sztuk.

👉Czy to zadziała zawsze?

➡️ Niekoniecznie. Przyciski takie jak „Dodaj do koszyka” (pojedyncza) zadziałają lepiej niż „Dodaj produkty”, ponieważ użytkownik podejmuje jednoznaczną decyzję o zakupie konkretnego, pojedynczego przedmiotu. Liczba mnoga może być tutaj myląca (chyba, że jest to pakiet produktów).