Wybór między liczbą mnogą a pojedynczą na etykiecie przycisku (CTA) może znacząco wpłynąć na jego skuteczność.
🧐 Chociaż nie ma jednej, uniwersalnej odpowiedzi, istnieją pewne badania i testy A/B, które rzucają światło na to, jak różne formy CTA wpływają na konwersję.
Co otrzymasz w ramach konta pro?
🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl
Masz już dostęp? Zaloguj się.
🧠Badanie
W odpowiedzi pomoże nam test, który zlecił teatr Aarhus, a celem było zwiększenie sprzedaży biletów na stronie rezerwacji.
Test był bardzo prosty. Zmieniono etykietę przycisku z “Kup bilet” na “Kup bilety”.
- 🏆I teraz najlepsze! Zmiana spowodowała poprawę sprzedaży o 20%!
Badanie:
https://vwo.com/success-stories/arhus-theater
👉Dlaczego to zadziałało?
➡️ Wynika to prawdopodobnie z faktu, że bilety do kina, teatru lub wycieczki, często kupujemy po kilka sztuk. Większość osób chodzi z kimś na tego typu seanse. Etykieta w liczbie mnogiej sugeruje, że od razu można kupić kilka sztuk.
👉Czy to zadziała zawsze?
➡️ Niekoniecznie. Przyciski takie jak „Dodaj do koszyka” (pojedyncza) zadziałają lepiej niż „Dodaj produkty”, ponieważ użytkownik podejmuje jednoznaczną decyzję o zakupie konkretnego, pojedynczego przedmiotu. Liczba mnoga może być tutaj myląca (chyba, że jest to pakiet produktów).
Czytaj poprzedni
Czy nasycenie kolorów może wpłynąć na postrzeganie wartości produktu?
Czytaj kolejny