Gdy klienci widzą, że Twoja firma współpracuje z uznanymi markami, mogą poczuć się pewniej, dokonując zakupu. Logo znanych marek działa jako forma „dowodu społecznego”, który może wzmocnić wizerunek Twojej firmy jako godnej zaufania.
🧐 Ale czy istnieją sytuacje, gdy takie loga mogą obniżyć konwersje? Badania pokazują, że…
Co otrzymasz w ramach konta pro?
🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl
Masz już dostęp? Zaloguj się.
🧠Badanie
…zastosowanie zbyt dużej ilości logo partnerów na stronie może znacząco zredukować konwersję strony docelowej.
W testowanej wersji strony dodano dwa dodatkowe wiersze z logo, zwiększając tym samym ilość widocznych partnerów biznesowych z 4 na 12.
- 😯Dodanie dodatkowych logotypów zmniejszyło konwersje testowanej wersji o prawie 90%.
Badanie:
https://conversionfanatics.com/landing-page-optimization-can-proof-hurt-conversions/
👉Dlaczego nie można przesadzić z ilością logo?
➡️ Nadmiar logo partnerów lub ich nie odpowiednia prezentacja może rozpraszać użytkowników, odciągając ich uwagę od głównego celu.
➡️ Dlatego warto trzymać się zasady, by logo partnerów mieściło się w jednym wierszu oraz by miało nieco zmniejszone nasycenie kolorów, o czym pisałem w innym teście.
➡️ W takim wypadku tego typu dowód zaufania, może zwiększyć konwersje. Jak twierdzi Hubspot umieszczenie logo znanych klientów na landing page B2B zwiększyło współczynnik konwersji o 34%.
Czytaj poprzedni
Czy funkcja zoom na zdjęciu produktu wpływa na sprzedaż?🔎
Czytaj kolejny