Gdy klienci widzą, że Twoja firma współpracuje z uznanymi markami, mogą poczuć się pewniej, dokonując zakupu. Logo znanych marek działa jako forma „dowodu społecznego”, który może wzmocnić wizerunek Twojej firmy jako godnej zaufania.

🧐 Ale czy istnieją sytuacje, gdy takie loga mogą obniżyć konwersje? Badania pokazują, że…

💪
Zostań członkiem PRO i osiągnij wyższe konwersje.

Co otrzymasz w ramach konta pro?

🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl

🔒 Kupuję dostęp za 240 zł/rok 🔒

Masz już dostęp? Zaloguj się.

🧠Badanie

…zastosowanie zbyt dużej ilości logo partnerów na stronie może znacząco zredukować konwersję strony docelowej.

W testowanej wersji strony dodano dwa dodatkowe wiersze z logo, zwiększając tym samym ilość widocznych partnerów biznesowych z 4 na 12.

  • 😯Dodanie dodatkowych logotypów zmniejszyło konwersje testowanej wersji o prawie 90%.

Badanie:
https://conversionfanatics.com/landing-page-optimization-can-proof-hurt-conversions/

👉Dlaczego nie można przesadzić z ilością logo?

➡️ Nadmiar logo partnerów lub ich nie odpowiednia prezentacja może rozpraszać użytkowników, odciągając ich uwagę od głównego celu.

➡️ Dlatego warto trzymać się zasady, by logo partnerów mieściło się w jednym wierszu oraz by miało nieco zmniejszone nasycenie kolorów, o czym pisałem w innym teście.

➡️ W takim wypadku tego typu dowód zaufania, może zwiększyć konwersje. Jak twierdzi Hubspot umieszczenie logo znanych klientów na landing page B2B zwiększyło współczynnik konwersji o 34%.