Załóżmy, że reklamujesz plan treningowy i chcesz pokazać zdjęcia sylwetki przed rozpoczęciem planu oraz po jego zakończeniu?

🤔 Czy należy pokazać efekt końcowy po prawej stronie czy po lewej?

💪
Zostań członkiem PRO i osiągnij wyższe konwersje.

Co otrzymasz w ramach konta pro?

🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl

🔒 Kupuję dostęp za 240 zł/rok 🔒

Masz już dostęp? Zaloguj się.

🧠 Badanie

Według badań Journal of Consumer Research konsumenci preferują obrazy związane z przyszłością umieszczone po prawej stronie, a obrazy związane z przeszłością po lewej stronie.

W czterech różnych badaniach stwierdzono, że taka lokalizacja obrazów zgodnie z przestrzenną reprezentacją czasu prowadzi do bardziej pozytywnych postaw wobec produktów.

Efekt ten sprawdzi się zwłaszcza przy produktach związanych z przemianą, samodoskonaleniem oraz czasem, np. antyki (renowacja mebli).

Badanie:
https://www.researchgate.net/publication/276290078_The_Future_Looks_Right_Effects_of_the_Horizontal_Location_of_Advertising_Images_on_Product_Attitude

👉 Dlaczego to działa?

➡️ Konsumenci z kultur czytających od lewej do prawej posiadają przestrzenną reprezentację czasu, w której przeszłość jest wizualizowana po lewej stronie, a przyszłość po prawej.