Załóżmy, że reklamujesz plan treningowy i chcesz pokazać zdjęcia sylwetki przed rozpoczęciem planu oraz po jego zakończeniu?
🤔 Czy należy pokazać efekt końcowy po prawej stronie czy po lewej?
Co otrzymasz w ramach konta pro?
🚀 Streszczenia z badań i testów A/B.
🚀 Co miesiąc nowe badania.
🚀 Sprawdzone porady, które zwiększą konwersję.
🚀 Odpowiedzi na dylematy UX, CRO, marketingowe.
🚀 Dostęp do innych portali od przeprojektowani.pl
Masz już dostęp? Zaloguj się.
🧠 Badanie
Według badań Journal of Consumer Research konsumenci preferują obrazy związane z przyszłością umieszczone po prawej stronie, a obrazy związane z przeszłością po lewej stronie.
W czterech różnych badaniach stwierdzono, że taka lokalizacja obrazów zgodnie z przestrzenną reprezentacją czasu prowadzi do bardziej pozytywnych postaw wobec produktów.
Efekt ten sprawdzi się zwłaszcza przy produktach związanych z przemianą, samodoskonaleniem oraz czasem, np. antyki (renowacja mebli).
👉 Dlaczego to działa?
➡️ Konsumenci z kultur czytających od lewej do prawej posiadają przestrzenną reprezentację czasu, w której przeszłość jest wizualizowana po lewej stronie, a przyszłość po prawej.
Czytaj poprzedni
Czy nasycone kolory produktu mają wpływ na konwersję?🎨
Czytaj kolejny